סטריאוטיפים בפרסום

מותאם לכיתות : ח-יב

תעריף : רגיל


תיאור

הפרסומות מוכרות לנו יותר ממוצרים, הם מוכרות לנו דרך חיים. הסוציולוג ארווין גופמן כתב כי אם רוצים ללמוד על הנורמות והערכים של החברה צריך לצפות בפרסומות שלה. דרך הפרסומות ניתן ללמוד על הדברים החשובים והנחשבים, על קבוצות חברתיות ועל הסטריאוטיפים הנהוגים בחברה. בהרצאה דרך צפייה וניתוח בפרסומות ילמדו התלמידים מהם סטריאוטיפים; מדוע הם קיימים, כיצד הם מתחזקים? האם אפשר להפחית אותם? ומה הקשר לעולם הפרסום?